Integrationer

Antalet integrationer som finns att nyttja inom redovisningsområdet växer snabbt. Föreningshuset ligger långt fram att använda dessa integrationer för att skapa automatiserade processer.

Medlemssystem

Föreningshusets medlemssystem är integrerat med Fortnox. Detta innebär att det automatiskt skapas ett verifikat i bokföringen varje dag det inkommit betalningar. Kopplat till verifikatet finns en inbetalningsjournal som visar vem som betalat vad.

Fortnox

Det finns ett mycket stort antal integrationer till Fortnox redovisningssystem. Utöver de som vi använder för alla kunder så väljer till andra mer specifika för de kunder som till exempel har kreditkort, shop m.m.

Bank

Det finns många bankintegrationer och lösningarna ser lite olika ut beroende på bank. De integrationer som används mest är automatisk överföring av betalningar från Fortnox samt kontoavstämning.

Skatteverket

Med Skatteverkets integrationer så kan vi stämma av skattekontot samt lämna in deklarationer.