Support

För oss är det viktigt att våra kunder känner sig trygga i hur de jobbar i medlemssystemet, därför har vi lagt mycket energi på att ha en väl utbyggd support. Skulle ni behöva hjälp i medlemssystemet så finns vi tillgängliga på det sätt som passar just er.

Guider

Inbyggt i medlemssystemet har vi guider. Där kan du som användare i lugn och ro läsa på om hur du arbetar i medlemssystemet. Guiderna uppdateras löpande i samma takt som medlemsystemet vidareutvecklas för att de ständigt ska vara aktuella. I guider kan ni själva söka fram den informationen ni behöver, och skulle ni inte hitta svar på era frågor där finns vi såklart tillgängliga.

E-post

Till stor del kommer supportärenden in per e-post. Vi finns tillgängliga alla vardagar och har som mål att svara på alla inkommande e-postmeddelande inom 4 timmar.

Telefon

Även om världen till stor del går mer och mer mot digitala sätt att kommunicera är det ibland svårslaget att få prata med någon. Därför har vi även telefonsupport. Ni kan ringa oss alla vardagar för att få hjälp med hur medlemssystemet fungerar.

Chatt

För att ytterligare komplettera hur du som användare kan få support har vi även chatt. Via chatten finns möjlighet att snabb få svar på enklare frågor, så ni kan komma vidare i ert arbete med medlemsregistret.