Postala utskick

Att som förtroendevald få ihop ett postalt utskick är minst sagt besvärligt. Man ska skriva ut material, kuvertera, adressera och transportera till post. Med oss som partners slipper det. Vi hjälper er att ordna postala utskick – vad det än är ni vill skicka. Våra professionella skrivare och kuverteringsmaskiner gör att vi snabbt kan få ut material till era medlemmar.

Kallelser

Hur och när kallelser till årsmöte ska gå ut brukar regleras i stadgarna. Det kan vara stressigt att känna att man ska hinna få ihop och få ut kallelsen. Ibland krävs många bilagor som snabbt kan bli svårhanterat. Med vår hjälp behöver ni inte oroa er.

Välkomstpaket

Ett trevligt sätt att välkomna en ny medlem är med ett välkomstpaket. Ni bestämmer innehållet och vi sköter resten. Dels har vi egna skrivare som kan skriva ut stora mängder material i hög kvalité, dels finns möjlighet att ha lager hos oss med till exempel pins, broschyrer och andra trycksaker som ska ingå i era välkomstbrev.

Diplom

Vill ni gratulera medlemmar som fyller jämnt eller skicka ut diplom efter godkänd kurs? Det löser vi. Med våra högkvalitativa skrivare kan vi printa professionella diplom och gratulationskort.

Adressfil till tryckeri

Om ni vill kan vi hjälpa till med att både ta fram och skicka adressfil till tryckeri. Med hjälp av funktionen rapporter i medlemssystemet kan vi ordna så att ni får en skräddarsydd adressfil med automatiskt rätt urval av medlemmar som är uppdaterad i realtid.