Hemsida

En hemsida är en viktig del för föreningar för att kunna nå ut med information och rekrytera nya medlemmar. Det är dock svårt att se till att det alltid finns minst en förtroendevald med kunskap och kompetens att kunna förvalta en hemsida. Med oss som partner kan ni få hjälp och support och ta hand om hemsidan.

Drift och förvaltning

En av de mer krävande saker med att ha en hemsida är att se till att driften fungerar. Det kan vara svårt att hitta någon som inte bara har kompetensen, men också tiden att ta hand om det. Väljer ni att lägga över driften och förvaltningen på oss slipper ni fundera. Vi ser då till att hemsidan fungerar som den ska och löser eventuella driftstörningar.

Uppdateringar

När ni gör e-postutskicken i medlemssystemet är ni säkra på att ni skickar till rätt personer. Systemet hämtar e-postadresserna i realtid. Då slipper ni oroa er för att e-postlistan är inaktuell och medlemmar som inte ska ha informationen ändå får den.

Vidareutveckling

Utvecklingen av hemsidor går ständigt framåt. Det kommer nya tillägg och funktioner som gör att det går att anpassa den efter just er förenings behov och önskemål. För att hänga med i utvecklingen är vi stolta över att ha en partner inom just vidareutveckling av hemsidor. Tillsammans kan vi hjälpa er att få ut så mycket som möjligt av er hemsida.

Medlemssidor (API)

På många föreningars hemsidor finns en del som endast är till för medlemmar. Med vårt API kan ni enkelt ha det utan att medlemmarna ska behöva hålla koll på olika inloggningar, och ni kan vara säkra på att endast aktiva medlemmar kommer åt dem. API:et gör att medlemmarna kan använda samma inlogg som de har till Min Sida för att komma åt medlemssidorna på er hemsida. Det finns även API för att visa upp utvald information på en hemsida, till exempel en matrikel eller ett sökbart register för branschorganisationer.