Avtalskansli

Med avtalskansli tar Föreningshusets erfarna kanslipersonal hand om hela ert kansli, ni behöver då investera mindre i egen personal och egna lokaler. Tack vare vår erfarenhet och effektiva administrativa system kan vi leverera mycket kostnadseffektiva tjänster.

Hos oss får ni en kontaktperson som ni alltid når under kontorstid samt tillgång till all den resurs och erfarenhet som vår kansliavdelning har byggt upp under de 20 år som vi levererat denna tjänst. Vi har även en IT-avdelning samt en Redovisningsavdelning som stöd i specifika frågor. Våra öppettider är generösa vilket ger en bra service till både styrelse och medlemmar.

Tillsammans diskuterar vi gemensamt igenom era behov och bestämmer omfattningen därefter. För oss är det viktigt att du och din förening känner er fullständigt trygga med det vi levererar. Annars lever vi inte upp till vårt löfte – Föreningshuset frigör kraften i Sveriges föreningar. Och vi frigör gärna även kraften i din förening.